Kleurrijke French manicure

Ik ben dol op mooie nagels en helemaal van french manicure! Ik ben alleen geen fan van nepnagels, of dit nu gel, acryl of plak is. Het voelt niet echt en dan ga ik er aan zitten plukken. Ook vind ik die lijm een hel voor mijn nagels! Kortom ik ga zelf met de lak in de weer. Mijn nagel zelf is al vrij lang en mijn balba (het witte gedeelte van de nagel) ook snel. Dit maakt het voor mij makkelijk om mijn nagels te voorzien van deze French manicure. Niet iedereen is natuurlijk gezegend met deze nagels, maar je kan ook geen je balba langer maken :). Niemand die het zit want er zit toch een lakje over heen

Ik ben fan van de Essence colour & go! Essence colour & go is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister voor €1,69 dus ook nog eens low budget! Deze nagellak droogt snel en heeft een lekkere brede kwast.  Het enige nadeel is, is dat hij snel afbladert. Vooral met de French manicure doe ik er een extra laag blanke lak over.  Voor deze manicure heb ik zelf deze kleuren gebruikt:

nagels2

Essence colour & go, nr 82 & nr 62

Wat heb je nodig:

  • Nagellak in de gewenste kleur
  • Nagellak blank
  • Nagellak remover
  • Wattenstaafjes.

Ik ben er vanuit gegaan dat je je nagels al goed hebt schoongemaakt en bijgevijld. Wat je gaat doen is proberen de gekleurde lak zo netjes mogelijk over je balba te lakken. Bij mijn linkerhand lukt dit al redelijk goed, alleen ook ik heb niet een vaste hand. Wanneer je al je nagels hebt gedaan laat je de nagellak drogen. Hierna ga je het wattenstaafje in de nagellak remover dompelen, nu kun je de overtollige, niet nette lijntjes voorzien van mooie rechte lijntjes. Zodra je alle nagels hebt gehad kun je alle nagels voorzien van de blanke nagellak. TADA jou kleurrijke French manicure is een feit!

nagels

Kleurrijke French manicure

Heb je het geprobeerd? Let me know of het goed vindt of dat je misschien tips hebt

 

Plaats een reactie